Jak dobrze dobrane modelki mogą zwiększyć sprzedaż w sklepie?
Zdecydowana większość z nas jest wzrokowcami, co w praktyce oznacza, że wzrok jest głównym zmysłem, z którego korzystamy podczas budowania sceny percepcyjnej otaczającego nas świata. Jest to bardzo ważna wiadomość dla firm, które planują w niedługim czasie rozpocząć nowe kampanie reklamowe swoich produktów lub usług.
Badania jasno pokazują bowiem, że jesteśmy bardziej chętni do zakupu jakiejś rzeczy, jeśli jest ona nam przedstawiona w nieskomplikowanej, estetycznej i ładnej wizualnie formie. Ważne jest nie tylko więc sposób przedstawienia samego produktu, ale również pozostała część kampanii, czyli modelki, które pojawią się w spotach oraz na plakatach i billboardach. Kluczowa będzie również sprzedaż w sklepie, która odbywa się poprzez standy reklamowe. Jak zatem wybrać modelki dla swojej firmy? Jak sprzedaż w sklepie może zwiększyć agencja Selective-MGMT z Warszawy?
Sprzedaż w sklepie a modelki i standy reklamowe
Niezależnie od tego, czy firma decyduje się na sprzedaż w sklepie stacjonarnym czy też internetowym, niezbędne będą jej modelki, które staną się twarzą dla promowanych produktów i usług. Będą pełniły bardzo ważne role, dzięki nim bowiem cała kampania reklamowa stanie się bardziej ludzka, estetyczna i wizualnie przystępna, co wpłynie zdecydowanie korzystnie na zyski firmy. Pokolenie dwadzieścia i trzydzieści plus wybiera najczęściej sprzedaż internetową, jednak warto pamiętać o tym, że u osób powyżej czterdziestego roku życia sprzedaż w sklepie stacjonarnym jest nadal najbardziej popularną formą robienia zakupów, a u osób powyżej sześćdziesiątego roku życia – jedyną. Dlatego cała strategia marketingowa powinna odbywać się dwutorowo.
Po pierwsze, modelki będą potrzebne do udziału w sesjach zdjęciowych, których efekty będą stanowiły podstawę do przygotowania materiałów reklamowych na stronę internetową, a także do sklepu online, prezentując asortyment sklepu. Te same zdjęcia będzie później można wykorzystać do tego, aby zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym – w tym przypadku kluczowe będą ulotki, postery oraz standy reklamowe. Szczególnie te ostatnie przynoszą dobre efekty, ponieważ są duże, przez co trudno je przeoczyć. Warto upewnić się więc, że w Twoim sklepie stacjonarnym z pewnością będą standy reklamowe.
Jak wybrać modelki do swojej kampanii? Agencja Selective-MGMT
Jeśli chcemy zwiększyć sprzedaż w sklepie, nie wystarczy wziąć pierwszą lepszą osobę, która zapozuje nam do zdjęć i znajdzie się w kampanii reklamowej. Jeśli ma być ona efektywna, musi zostać dobrze zaplanowana i przeprowadzona przez specjalistów. Modelki, na które się zdecydujemy, muszą pasować do produktów, które chcemy promować i odznaczać się piękną, choć lekko nietypową urodą. Najlepiej więc skorzystać z pomocy, którą oferuje agencja Selective-MGMT z Warszawy. Słynie ona bowiem z tego, że jest w stanie podnieść sprzedaż w sklepie zarówno stacjonarnym, jak i internetowym. Dodatkowo agencja Selective pomoże nam w przygotowaniu i przeprowadzeniu sesji zdjęciowych i naszej kampanii.